Sunday 16 September 2012

imma school that bitch


Kuvat instagrammista

Vielä viikko keuruulla, koville ottaa. Ulkona on hyytävää, en tajua miten talvesta voi edes hengissä selvitä.
Mun viikon odotus palkitaan aina sunnuntaina kun Miss Marple tulee telkkarista ja jos multa kysytään Agatha Christie on ihailtava kirjailija, yksi mun suosikeista. Vihaan rakkausstooreja ja kaikkea romanttista hömppää, mutta murha on aina jännittävää! Agatha osaa yhdistää rakkauden ja murhan niin täydellisesti, etteä jopa mun sydän sulaa. Nyt siis marple time!

4 comments:

Tim Kiukas said...

Enkai oo kylmettäny jo sua?! Murha on parasta<3

mira-alexandra said...

sä oot tehny mun sydämestä kylmän paikan ;)

Mira said...

OH MY LORD, rokkasit just mun maailmaa. Ootpa ihan huikee ja ihana, pakko jäädä kyttäilee!

mira-alexandra said...

VAU kylläpäs piristit mun päivää! Ihanaa kun tykkäät :)