Monday 24 September 2012

turhaa höpötystä

Nyt on sanottu hyvästit Keuruulle ja Raisiossa ollaan! Mun päässä velloo suuri myrsky. Kouluhaku alkaa keskiviikkona ja mua jännittää aivan liikaa! Nyt ei olis enää mahdollisuutta jäädä ilman koulupaikkaa, täytänhän mä jo huomenna 19 enkä yhtäkään ammattia vielä ole itselleni lukenut. Lusmu mikä lusmu.
Mua harmittaa ihan kauheesti, että joudun asumaan täällä metsän keskellä. Mulla ei ole mitään hajua mitä Turussa voi tehdä ja mihin mennä. Aika yksinäistä tulee olemaan, eihän noiden isovanhempien seurassa mitään vikaa ole, mutta pidemmän päälle saattaa kyllä alkaa osat päässä hajoilemaan :)



Hei kaikille uusille lukijoille! Olen iloinen teistä kaikista <3

4 comments:

Kerttuli said...

Turku on paras! Käy ainaki Nuvolessa jätskillä (Hansassa) ja Vimmassa on ihan kivoja tapahtumia välillä ja paras juustokori (5e). Rautatieasemaa suht lähellä on Retrobot, se avattiin kesällä ja siellä oli silloin ainaki ihan kivoja käytettyjä vaatteita ja kirppareista kantsii koittaa Manhattania ja länsikeskuksen Kirppis-centeriä.
Oot superkaunis!

mira-alexandra said...

Vau kiitos kivoista vinkeistä! :)

Anonymous said...

Voi mirri olet ihana<3 ikävä vaan kasvaaa
kun oot noin söpö! :(
-essi

mira-alexandra said...

Essikkä ikävä on<3