Sunday 7 October 2012

“Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”


Mulle on tullu hirvee kapina kaikkea vanhanaikaista ajattelua vastaan. Heti menee hermo kun yleistetään, että nuorten on mentävä heti kouluun ja töihin ja sitten hankittava perhe ja tehtävä töitä eläkkeelle asti! HYI. En halua tehdä niin, eikä mua oikeastaan huolestuta yhtään vaikka tässä nyt vielä ei elämällä päämäärää olekkaan. Mun mielestä olis hienoa jos vanhemmatkin ihmiset yrittäis ymmärtää aikojen muuttuneen. En tietenkään yleistä, kyllä jotkut ymmärtää thank God. Mun kohdalle on tainnut vaan sattua ne jotka ei edes yritä...Elämän pitäisi olla mielekästä ja innostavaa ei turhauttavaa ja pakollista. 

Mulla oli yks yö todella tylsää, otin meikit esille ja tadaa kuvissa näkyy lopputulos! Scary huh? (kuvat otettu iphonella, heh)

4 comments:

Anonymous said...

minkä merkkinen lauta sul on ? :)
Ja onko kokemuksii cruisereista?

mira-alexandra said...

mulla on warpin lauta ja se on ainoo mikä mulla on koskaan ollu!en siitä enää kauheesti tykkää ja mielelläni ens kesänä hommaisin uuden ja erilaisen.

Unknown said...

siis mulla on pakko ahdistella sua lisaa, anteeksi! Mutta tuo tulevaisuuspatka tassa, tiedan taysin mita puhut ja komppaan sydameni pohjasta! Ma ite peruskoulun jalkeen alotin musiikki painotteisessa lukiossa ja jaksoin sita 1,5vuotta sen jalkeen kavin puolenvuoden talouskoulun ja syksylla aloitin sit taas ammattikoulussa stylisti puolella, enka siella kaynyt puolenvuoden aikana ko yhden kurssin. sitten hommailin tassa puolvuotta erinaisia toita ja nyt oon italiassa! Lahdin vahan niiko tavallaan "pakoon" tanne just tuota "sa olet huono ihminen koska et tieda mita elamassasi haluat tehda, sinusta ei ikina tule yhtaan mitaan". Paatin silloin etten enaa aloita mitaan koulua, ellen ole 100% varma etta se on mun juttu. Hyvahan se niilla on, jotka ovat paattaneet jo lapsena etta 'aiti, aiti, minusta tulee isona opettaja', ja tahtaa siihen sitten koko opiskelunsa! anteeksi romaanista :)

mira-alexandra said...

Ihanaa,että en ole ainut! Tää elämä on vaan kaikki suurta seikkailua. Tulevaisuus on aina vaan niin jännittävää ja arvaamatonta. Ikävää tuottaa pettymys aina niille jotka odottaa musta enemmän kuin oon itse valmis tekemään asioiden eteen...Kyllä meistä vielä jotain tulee:) aika näyttää! Tosi rohkeeta sultakin lähteä sinne italiaan, ei kaikkien juttu ollenkaan! Mä ite oon vuoden kanssa asunut ulkomailla, eikä kyllä mitään suurinta herkkua ollut! Kiitos romaanistasi!<3